Fiscaal attest

De kostprijs voor kampen van alle kinderen jonger dan 14 jaar kan daarenboven door middel van een fiscaal attest afgetrokken worden van de belastingen. Hieronder vindt je het "Fiscaal attest i.v.m. de uitgaven voor de opvang van kinderen beneden de 14 jaar" voor de voorbije jaren.

Ook via de meeste mutualiteiten kan je een deel van het lidgeld en kampgeld terugkrijgen, klik hier om hiervoor de nodige attesten te downloaden.

Naast deze attesten doen wij als scouts onze uiterste best om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Als voor iemand de kosten toch te hoog zijn, zoeken we hier graag samen een oplossing voor. Meer informatie over hoe wij financieel kunnen bijspringen kan u hier terugvinden: Scouting op Maat.

Ik ben op zoek naar een fiscaal attest voor het kamp
Kampperiode
Half kamp (kapoenen)
Volledig kamp
Update linkNot actually calculated, but calculation triggers js func that sets download link in html btn
0

Het gebruik van deze formulieren is enkel toegestaan als je lid bent van scouts en gidsen Mol-Ezaart. Het foutief gebruik hiervan kan nooit de verantwoordelijkheid zijn van onze scouts.

Ik bevestig dat mijn zoon/dochter lid is van Scouting Ezaart