Over onze groep

't Moest maar zo plezant nie zijn

• Wij zijn scouts en gidsen, meisjes en jongens,
    elk met een eigen verhaal. Iedereen kan erbij.
    We gaan samen op verkenning en durven tuimelen in het leven.
    De natuur is onze troef.
    We geloven in onszelf, in elkaar en in iets meer.

We spelen een spel dat niet luchtledig is,
    in vrije tijd die niet vrijblijvend is.
    Met groot plezier en kleine daden komen we op
    voor onze omgeving en voor een kleurrijk Vlaanderen.
    Zo dromen we luidop van gelukkige mensen
    in een rechtvaardige wereld.'

• Wanneer?

Zaterdag 2 september 2017 starten we weer met een fantastisch scoutsjaar. Iedereen wordt om 9u00 op het scoutsterrein verwacht (ook de kleinsten). Op zaterdag 9 september zal er geen vergadering zijn omdat de leiding het verdere jaar gaat plannen.

Vanaf zaterdag 16 september zullen de jongste takken (kapoenen, welpen, kabouters) starten om 9u30, terwijl de oudere takken (Woudlopers, Jogi, JVK, Gids, VK, Jin I & Jin II) al zullen beginnen om 9u00. Verder gaan de vergadering elke zaterdag door tenzij anders meegedeeld door de leiding. Dus iedereen vroeg uit de veren voor een spetterende scouts-voormiddag!

• Wie?

Iedereen tussen 7 en 17 jaar is van harte welkom om deel uit te maken van onze spetterende groep.

Deze spetters worden tijdens hun vergadering begeleidt door een groep enthousiaste leiding, die er elke zaterdag weer voor hen staat.

• Waar?

Scouts en Gidsen Vlaanderen St.-Willebrordus is gevestigd in Mol-Ezaart.

Sint-Willebrordusstraat 40
    2400 Mol

• Vergadering op proef

Weet je niet wat je juist mag verwachten bij onze vereniging? Of heb je zin, maar durf je de knoop niet door te hakken? Geen probleem: informatie opvragen of zelfs een "vergadering-op-proef" bijwonen mag altijd.

Je kan ons contacteren via dit formulier en wij nemen terug contact op met jou of je schrijft je rechtstreeks in.
    Surf alvast wat rond op deze site!