Inschrijvingen 2023-2024

Via het formulier hieronder kan je een lid inschrijven voor het scoutsjaar 2023-2024. Het lidgeld bedraagt dit jaar €48 en kan je nadien meteen afrekenen via Bancontact. Als je meerdere leden wil inschrijven vul je het formulier voor elk lid apart in.

Nieuwe leden mogen 3 vergaderingen op proef proberen, in dat geval is het niet nodig om al in te schrijven via het formulier hieronder.

We weten dat de prijs van een jaar scouting voor uw kind(eren) een belangrijke hap uit uw gezinsbudget kan zijn. We denken aan het jaarlijkse lidgeld, maar ook de weekends en kampen, of het jaarlijkse groepsfeest, of … Maar we vinden ook dat dit voor niemand een reden mag zijn om thuis te blijven!
Meer informatie over de verschillende kosten en hoe wij financieel kunnen bijspringen kan u hier terugvinden: Scouting, wa kost da? / Scouting op Maat.

Bij problemen met de inschrijving en betaling of als je nog andere vragen hebt kan je terecht bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij de takleiding.

Hieronder vindt u een overzicht van de geboortejaren per tak voor het jaar 2023-2024:

Kapoenen 2016
Kabouters / Welpen 2014-2015
Woudlopers / Wolven 2012-2013
Jonggidsen / Jongverkenners 2010-2011
Gidsen / Verkenners 2008-2009
Jin I 2007
Jin II 2006

Afronden 0%
1 Contactgegevens 2 Inschrijving 3 Betalen

Wie vult deze inschrijving in?

Voornaam*
Naam*
Telefoonnr.*
    Verwerking persoonsgegevens*