Groepsploeg

Dag Lezer

De scouts van Ezaart is altijd al een levendige jeugdbeweging  geweest. Zo talrijk als de leden zijn, zo enthousiast staat onze leidingsploeg klaar om er weer een buitengewoon jaar van te maken.
Zij doen dit natuurlijk niet alleen: de ‘stam’ steekt maar al te graag een handje toe en zijn dan ook altijd en overal aanwezig voor de handel en wandel van Scouting-Ezaart. Deze groep oud-leiding weet als geen ander wat 1 voor allen en allen voor 1 inhoudt.

En wie houdt dan heel die bende onder controle?

Dat zijn wij! Yana, Robbe, Thor en Ward: de groepsploeg voor de werkjaren 2022-2025. Wij engageren ons graag om dan ook in deze 3 jaar alles van een leien dakje te laten verlopen.
Tegenover de leut en het vertier staat natuurlijk wat inzet om de werking goed te laten verlopen. Hiervoor organiseren wij maandelijks een groepsraad waar er vergaderd wordt over de scoutskalender, het kamp, infrastructuur, scoutsfeesten, evenementen…  Zo kan de takwerking makkelijk overzien worden en krijgt elke leiding en de stam de kans om zijn jeugdig enthousiasme met de groep te delen. Verder is natuurlijk al dat bijkomstig papierwerk voor ons.

Als dat al geen voldoening genoeg is, sluiten wij ons scoutsjaar af met 10 dagen ravotten, veel lekker eten, muggenbeten, nog meer lekker eten en onze beste vrienden. Kortom, een onvoorstelbaar leuk kamp waar men nog lang van nageniet.

Hebt u bij dit alles nog vragen? Dan horen wij het graag!