Trooper!?

Da's onze kas spijzen zonder zelf één cent meer te betalen!

Trooper logo

Wat?

Vanaf nu is Scouting Ezaart ook actief op Trooper. Nu hoor ik u al denken: “Wa is da allemaal, dienen Trooper?” Wel, met Trooper kan jij makkelijk de kas van onze scouts spijzen door gewoon online te shoppen… en dat zonder ook maar één cent meer te betalen voor de artikelen die u wenst te kopen!

Hoe?

1. Surf naar https://www.trooper.be/scoutingezaart
  2. Zoek je favoriete online shop (keuze uit o.a. Coolblue, JBC, ZEB, Torfs, Hema, Collishop, booking.com en nog veel meer) en klik op het logo
  3. Klik via Trooper door naar de webshop
  4. Shop gewoon zoals je anders doet, je betaalt exact dezelfde prijs als normaal
  5. Scouting Ezaart krijgt een commisie op je aankoopbedrag, waarmee wij dan rechtstreeks de ledenwerking kunnen steunen.

Door een simpele omweg te nemen via onze Trooperpagina, vul jij dus de kas van onze jeugdbeweging. Door via onze Trooperpagina naar een online shop te gaan, weet de shop dat jij ons wil steunen. Per aankoop gaat er gemiddeld 5% naar ons, een bedrag dat de webshops ons geven, dus zonder dat jij iets extra moet betalen! Slechts een minuutje meer werk, maar je doet ons er een heel groot plezier mee!

Benieuwd welke webshops er allemaal meedoen? Neem zeker een kijkje op onze pagina. Kies je categorie en shoppen maar, van Coolblue tot Domino’s Pizza, Hema tot Torfs, speelgoedwinkels, pretparken, sites om vluchten en vakanties te boeken… voor elk wat wils!

Enkele tips

Denk bij elke online aankoop even aan ons ;) Nogal vergeetachtig? Sla onze trooperpagina op onder je favorieten, zo denk je er altijd aan wanneer je online gaat shoppen.

Of nog beter installeer de TrooperBot extensie voor Google Chrome of Mozilla Firefox, zo vergeet je nooit meer om eerst even langs Trooper te passeren om ons te steunen!

Er zitten vast ook Troopers in je vriendenkring, familie, bedrijf, ... Spreek er hen over aan en deel deze pagina. Gaat je tante op reis? Boeken via Trooper via Booking.com levert ons een aardig bedrag op.

Ook bedrijven kunnen met ons mee Troopen! Nieuwe PC nodig op kantoor? Waarom niet snel kopen via Coolblue en onze scouts steunen?

Mochten jullie tot slot nog vragen hebben bij Trooper kunnen jullie altijd terecht bij iemand van de leiding of op de site van Trooper zelf.